lauantai 3. toukokuuta 2014

Lippapipa minun mieleen

Kankaiden yö, voi jestas miten silloin tekisi mieli tilata vaikka ja mitä. Olin itksekseni tehnyt sopimuksen että EN SAA tilata yhtään mitään kankaita vaikka miten oisi ihania ja halpoja. No siinä sitten sovittelin kuitenkin jos jonkinlaisia ihanuuksia ostoskoriin ja mietin painanko tilausnappia vai en. Ja arvatkaas en painanu vaikka mieli oisi todellakin tehny! Juuri kun olin sulkemassa konetta huomasin että Noshin sivuilla oli jaossa ilmaiseksi tulostettava lippapipon kaava vielä 15 minuuttia. Sydän hakkasi kädet hikosivat, phuuuuh täää on pakko saada! ja mä sain sen!!!wehee!




Heti seuraavana päivänä piti hurauttaa Saparopäälle lippapipo kettukankaasta. Olin keväällä tilannut lippapipot kummipojallemme ja pikku-Ukolle mutta ei ollut oikein Saparopäännäköistä lippistä. Oi onneksi en tilannut, sillä tästä ketusta tuli todella suosittu. ja aion niin tehdä tällä ainakin satamiljoonaa hattua! Onkin tullut jo monta ompelupyyntöä :)




Eräästä facebookin ompeluryhmästä sain todella hyvän vinkin käyttää lipan kovikkeena palaa vanhoista farkuista. Olikin uskomattoman hyvä vinkki!

Näissä kuvissa lippapipa on päässyt tuulettumaan tivolin vilskeeseen :)

Ei kommentteja: